вівторок, 19 березня 2024 р.

Це щастя – мати дім, куди вертатись...

 


Як було раніше анонсовано, з 16 до 24 березня триває Всеукраїнська інформаційно-просвітницька тематична акція «Національний тиждень читання. Тиждень поезії». Мета акції – консолідувати українське суспільство навколо читання як життєвої стратегії. У рамках акції в бібліотеках КЗ «Публічної бібліотеки» проходять обговорення поетичних творів, поетичні читання, вікторини, читацькі флешмоби та ін. 


Поетичні читання «Мій дім – це мій край на ім’я Україна» (філія «Олексіївська сільська бібліотека»)

Година поетичного настрою «Поезія - пісня!..Поезія - слово!» (філія «Мар'янівська сільська бібліотека»)


Поетичні читання «Мій дім – це мій край на ім’я Україна» (філія «Олексіївська сільська бібліотека»)

                                     

Літературна вітальня «У прозі війни усіх об'єднало слово Ліни Костенко» (КЗ «Благодатненськи й ліцей» разом з філією «Благодатненська сільська   бібліотека») 


Немає коментарів:

Дописати коментар

КОЛО безпеки: дитина і домашнє насильство

  Знання та навички з виявлення, попередження і припинення домашнього насильства є життєво необхідними і мають стати складовою навчання моло...